Звернення громадян

ГРАФІК
особистого прийому громадян в Кіровоградському обласному управлінні водних ресурсів

Займана посада
Прізвище, ім'я, по батькові
Дні і години прийому Місце прийому № телефону
Начальник управління
Житомирський Ігор Аврамович
Понеділок
з 900 до 1200
з 1500 до 1700
Кіровоградське облводресурсів
вул. Дворцова 32/29,
м. Кропивницький
24-09-66
Заступник начальника управління
Бойко Олександр Трохимович
Вівторок
з 900 до 1200
четвер
з 1500 до 1700
Кіровоградське облводресурсів
вул. Дворцова 32/29,
м. Кропивницький
24-79-47
Заступник начальника управління
Гайдук Катерина Іванівна
Середа
з 900 до 1200
п’ятниця
з 1500 до 1600
Кіровоградське облводресурсів
вул. Дворцова 32/29,
м. Кропивницький
24-79-39

Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів управління проводиться щоденно з 800 до 1200 та з 1300 до 1700 години в залежності від змісту порушеного питання громадянином.

Письмово звертатись за адресою: 25022; Кіровоградське обласне управління водних ресурсів, вул. Дворцова 32/29, м. Кропивницький.

e-mail: kirvodresursiv@ukrpost.ua

Форма електронного звернення


ДОВІДКА
щодо роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до Кіровоградського облводресурсів
за період з 1 січня по 30 червня 2017 року

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
1 Від громадян поштою 8 0 0 0 0 0 6 2 2 0 6 0 0 0 0 0 8
2 Від громадян на особистому прийомі 3 0 0 0 0 0 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 3
3 Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4 Через органи влади 6 0 0 0 0 0 0 6 0 0 5 0 1 0 0 0 5
5 з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
6 Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7 Від інших органів, установ організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Разом 17 0 0 0 0 0 9 8 5 0 11 0 1 1 0 0 16

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

Впродовж І півріччя 2017 року на адресу облводресурсів надійшло 17 письмових звернень громадян, на які заявникам було надано відповідь в термін, встановлений чинним законодавством.

У зверненнях громадяни порушували питання щодо отримання довідок про період роботи в облводресурсів, дотримання режимів роботи водних об’єктів області, покращення їх стану, а також оренди ставків.

За звітний період звернень від героїв, інвалідів ВВВ, ветеранів війни та праці, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.